كوروش كشوردوستكوروش كشوردوست، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پادشاه زندگي ما(كوروش كشوردوست)

ما از سفر برگشتیم

1393/9/16 12:38

سلام دوستان عزیزم .

از غیبت ده روزم عذرخواهی می کنم . البته باید بگم جای همه خالی بود و مسافرت به جنوب رو تو این فصل به همه توصیه میکنم . علی الخصوص نی نی کوچولو دارها . اب و هوا عالی واسه شن بازی کنار دریا و هوا برای خرید عالی .

البته ما فقط روز اول رو قرار گذاشتیم خرید کنیم و روز اول بازار رو ترکوندم و چند تا عکس براتون میزارم تا شما هم به هوس بیافتین و برید خرید قشم .

و.....

اول قرار بود بریم ترکیه و لی سرمای هوا نزاشت و بابایی که قول داده بود ما رو ببره به مسافرت کیش رو پیشنهاد کرد ولی مامانی که همش فکر خرید بود پاشو کرد تو یه کفش و قشم رو ترجیح داد .

روز اول به خرید از درگهان از ساعت 8 صبح تا 8 شب و ناهار کنار دریا خرچنگ خوردیم .

روز دوم صبحش رفتیم جزایر هنگام . وقتی ادم میره اینجور جاها میفهمه که چقذر صنعت گردشگریمون ضعیفه . واقعا با این همه مناظر و عجایب زیبا تو کشورمون نباید هیچ ایرانی پاشو بزاره واسه تفریح بیرون از کشور . خوب دیگه این از نقاط ضعفمون.

تو راه رفتن به جزایر هنگام دسته دسته دلفین ها دور  و بر قایق میومدن و خودنمایی می کردن . تو خود جزیره هنگام خانم های محلی نقش حنا روی دست و پاها طراحی می کردن و سمبوسه میگو برامون میپختن که الحق خوشمزه بود و دفعه اولی بود که کوروش پاشو تو دریا میزاشت و و وقتی مزه اب بازی تو دریا رو چشید دیگه نمیخاست بیرون بیاد .

بعد از جزایر هنگام رفتیم یه جایی که به اکواریوم شهرت داشت . اینقد اب دریا زلال بود  که تا ته دریا دیده میشد و ماهی های رنگارنگ برا یک تیکه نون رو اب بالا و پایین میپردین . اینم عکسش

بعد از برگشت از جزایر هنگام رفتیم با تورمون قشم گردی .

اول رفتیم غارهای خوربس

بعد رفتیم دره ستاره که محل تخم گذاری لاکپشت ها و البته کوه های خیلی قشنگی داشت

بعد هم جزایر ناز که واقعا قشنگه . جزیزیه ای  که هر 6 ساعت در دریا فرو میره و هر با هر جزر و مد نمایان میشه

البته این وسطها دیگه جمع و جور کردن کوروش محال بود . حسابی شیطنت می کرد .

موقع غروب خورشید توی جنگل های حرا بودیم . جنگلی که با هر جزر و مد کامل تو دریا می ره و همچین چیزی فقط تو قشم و هست یه جای دیگه به نام فیجی .

راستی یه جایی رفتیم به نام  دره پرتغالی ها که یه رستورانی داشت که خودش هر چی صید میکرد رو میخت و به مشتری ارائه میکرد و و اقعا خوشمزه .

تنها جایی بود که غذای دریاییش عالی بود .

یک بشقاب بزرگ صدف یک بشقاب بزرگ میگو و یک بشقاب بزرگ ماهی مرکب . دیگه اونجا رو که پیدا کردیم شد پاتوقمون .

راستی غواصی هم رفتیم و واقعا لذت داشت . که البته عکساش قراره برامون ارسال بشه .