كوروش كشوردوستكوروش كشوردوست، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پادشاه زندگي ما(كوروش كشوردوست)

تولد مامانی عزیز

1393/7/14 11:26
209 بازدید
اشتراک گذاری

 مامانی عید سعید قربان بدنیا اومده و به این خاطر اسم مامانی تو شناسنامه حجیه است یعنی کسی که به حج رفته . به پیشنهاد بابا علی برای مامانی تولد گرفتیم البته بدون اینکه مامانی بدونه. من زنگ زدم و گفتم کوروش مریضه زود بیا ببریم دکتر . خاله هام رفتن کادوها رو خریدن و حسابی خوش گذشت و البته ظرف میوه ها و کیک تولد توسط جنابعالی چنذ باری چپه شد

مامانی وقتی اومد تو خونه میگفت زود حاضر شو بریم ولی با اومدن بابا علی و کیک تولد فهمید همه چیز نقشه بوده. ولی اخر شب پشیمون شدم که چرا اینجوری مامانی رو حول کردم . چون به هوای اینکه زود میریم سوار ماشین میشیم مامانی در ماشینشو قفل نکرده بود و یک دزد لاکردار رفته بود ماشینو برداشته بود و برده بود یک کوچه بالاتر البته فقط خذا رو شکر فقظ موبایلو برده و ماشینو ول کرده . طفلک مامانی خیلی ترسید

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان بهی
14 مهر 93 13:11
تولدت مبارك ماماني كوروش جان خدا مادرا را واسمون نگه داره كه همه جوره جور ما را ميكشن
مامانی
4 آبان 93 14:46
تولدت مبارک/خیلی نازه پسرت خیلی زیاد/ببوس از طرف من