كوروش كشوردوستكوروش كشوردوست، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

پادشاه زندگي ما(كوروش كشوردوست)

سلام کوچولوی مامان که دیگه مرد شده

1393/12/16 11:08
643 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم ماشالله اینقدر با مزه  و اقا شدی که حتی حاضر نیستم یک دقیقه از بودن در کنارتو از دست بدم . واسه همینم دیر به دیر به سایتت سر میزنم. ولی دوباره به خودم قول میدم زود به زودسایتتو اپ کنم . چون این سایت قراره وقتی بزرگ شدی برات دفترچه خاطرات بشه . 

از کربلا که اومدیم هممون مریض شدیم و مخصوصا خودم. اول سرما خوردگی بعد شیر تو سینم موند و چرک کرد و وای نمیدونی دردی کشیدم از زایمان بدتر و تب و لرز خیلی شدید و بدنبالش خیلی مریضی های بدنر .

حالا از بدی ها که بگذریم از خودت بگم و کارات 

بهت میگم کی از همه قشنگتره میگی من من 

میگم ساعت چنده به ساعت اشاره می کنی میگی ده 

ممه 

مامان 

بابا

میری کفشاتو میاری پات می کنی میگی دد

اب میخوری میگی به به 

در کل خیلی خوردنی هستی 

راستی پسرخاله عزیزت هم به سلامتی اومد . اسمشو گزاشتیم سامان . امیدوارم مثل دو تا برادر با هم بزرگ بشید . بعدا عکساشو میزارم برات . 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

ترنم
16 اسفند 93 11:37
سلام زیارت قبول فدم سامان جان هم مبارک جای من کوروش رو ببوس پس چرا عکس نزاشتی؟
مامی حنان(وبلاگ روچک)
16 اسفند 93 12:03
سلام .قدم نورسیدتون مبارک باشه.وای مامان نوشین تب شیر خیلی بده ؛خداکنه هیشکی دچارش نشهمرسی که به ماسرزدین.سال نوی خوبی پیش رو داشته باشی.کوروش نازمو ببوس
مامان محمد طاها
16 اسفند 93 13:08
عزیزم قربون شیرین زبونیها مامان نوشین حالا کجاهاشو دیدی اونقد پسرت برات شیرین زبونی ودلبری بکنه که حاضری تمتم دنیا رو بدی یه لحظه هم ازش دور نباشی خدابراتون حفظش کنه بوســـــــــــــــــــــــــــ واسه کوروش نازنین
مامان نوشين و بابا علي
پاسخ
واایییییییییییییی خدای من منتظر تک تک لحظه هاشم که بزرگ بشه و چقدر خوبه دوستای خوبی مثل شما در کنارم هستید و خدا شما و طاهای گلو حفظ کنه و شاد باشید
مامان ماني جون
16 اسفند 93 13:21
خدارو شکر که الان خوبید ببوس کوروش جونو
مامان مبینا
16 اسفند 93 15:26
نوشین جون خدا بد نده ایشالله همیشه بلا بدور باشه عزیزم الان بهتری ؟نگرانت شدم معلومه ک کوروش با کاراش حسابی دلبری میکنه از طرف من حتما ببوسش عزیزم
مامان نوشين و بابا علي
پاسخ
سلام. عزیزم درد خیلی بدی بود که برای دشمنم ارزو نمیکنم. ولی خدا رو شکر که گذشت . از احوالپرسیت ممنونم
مامان جون سبحان
17 اسفند 93 0:09
واااااای ماشاالله بزرگ شده گل پسر ببوسش از طرفم زیارت قبول کوروش جون وخانواده عزیزت مامانی الان بهتری ؟ایشاالله سالم باشین خاله شدنتونم مباررررررررررررررررررررررررک
مامان نوشين و بابا علي
پاسخ
سلام . از لطف زیادی که به من دارید ممنونم . اره بهترم . انشالله شما و نی نی گلت شاد باشین
مامانی شهرزاد
17 اسفند 93 11:37
قدم نو رسیدتون مبارک باشه عزیزم بعدشم انشاله که بلا دور باشه . مراقب خودتون باشید و پیشاپیش سال جدید مبارک باشه
مامان نوشين و بابا علي
پاسخ
از اینکه دوستای خوبی مثل شما دارم به خوذم می بالم
امیررضا
18 اسفند 93 12:31
دوست خوب من کربلایی کورش زیارتت قبول باشد انشاء الله تا سال دیگه حاجی بشی