كوروش كشوردوستكوروش كشوردوست، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پادشاه زندگي ما(كوروش كشوردوست)

خدای من

1393/8/22 11:00
549 بازدید
اشتراک گذاری

حالا تقریبا یکسال است که من مادرم.... 

به گمانم وقتش است که باورکنم این معجزه الهی را ...

بهتر است زودتر از آنکه دیر شود باورش کنم.... 

دیر یا زود تو عزیزترینم به دنبال سرنوشتت خواهی رفت....

اینها ولی یقینا بهترین روزهای زندگی من است .....

این روزها بی نهایت دلیل برای گزاردن سر بر سجده شکر دارم.....

همیشه داشته ام و این روزها بیشتر.......

تو را با تمام حجم کوچکت در آغوش میکشم و غرق لذت مادری میشوم.....

حالا که بلندای تو سرو چمان من تنها چند ده سانتی متر است

 و آغوش مرا بیش از هر جای دیگری در دنیا میخواهی.....

این روزها تو همه دنیای منی و من هم تمام دنیای تو ...... 

حالا دیگر تمام هستی برایم درخنده های توست  که تا عمق جانم میدود ........ 

روزی را تصور میکنم که تو مرد کاملی خواهی شد ..... 

به امید خدا... خیلی زود بزرگتر از آن میشوی که در آغوش مادر بگنجی پسرم .....

قلب من اما همیشه خانه ات خواهد بود.....

 
پسندها (7)

نظرات (2)

مامان شادمهر کوچولو
22 آبان 93 11:24
خیلی زیبا بوووود... منم دلم آغووش پسرمو میخواااااااااد
زهرا
24 آبان 93 16:51
انشالله خدا کوچولوتونو همیشه براتون سالم نگهداره.ما هم به پسرمون میگیم جوجولو!راستی قسمت نظرات بعضی تاپیکهاتون باز نمیشه فونتش هم فارسی یا انگلیسی نیست.